تماس يك شهروند، شهردار سبزوار را به محل تخلف يك ساخت و ساز شهري كشاند

۱۲ دی ۱۳۹۵ photo_2017-01-01_12-00-51

صبح امروز تماس يك شهروند سبزواري شهردار را به محل يك ساخت ساز شهري كشاند كه در آن تخلفي در حال انجام بود.

به گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار ، در اين تماس تلفني كه ساعت ۷ و ۳۰ صبح امروز با شهردار برقرار شد، شهردار بدون اطلاع در محل اعلام شده حاضر و پس از رويت تخلف با واحد اجرائيات شهرداري تماس برقرار مي كند تا موضوع را بررسي كند.

شهردار سبزوار كه با رويت تخلف دستور پيگيري و رسيدگي به اين پرونده را صادر كرده بود، در حاشيه اين بازديد اعتمادسازي را کار بسيار دشواري دانست و از آن به‏عنوان محور اصلي فعاليت‏هاي شهرداري نام برد.

سيد علي كوشكي بيان کرد: قصد اصلي شهرداري، جلب رضايت شهروندان است گرچه گاهي در زمينه امور عمراني و شهرسازي ناچاريم با برخي افرادبرخورد کنيم چرا که شهر بر فرد اولويت دارد.

او با بيان اينكه مديران و پرسنل شهرداري بايد در  تمامي اقدامات و كارهاي خود  در راستاي تلاش براي جلب رضايت مردم حرکت کنند، اظهار داشت: شهرداری ها همواره به عنوان یک نهاد غیر دولتی با استفاده از منابع مردمی، در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و حل مشکلات شهر تلاش می کنند.

وي همچنین با اشاره بر ضرورت خدمات‌رساني سريع ، صحيح و اصولي مبتني بر خواست‌ها و نيازهاي شهر و شهروندان، گفت: شهرداري سبزوار بايد با تنظيم برنامه‌ها ، اهداف و سياست‌هاي خود ، پاسخگويي به نيازها و مطالبات مردم را سرلوحه كارخود قرار دهد و در اين راه با شناسايي اولويت‌ها و ضرورت‌هاي خدماتي و عمراني، در راستاي رفع مشكلات شهر و شهروندان حركت كند.

شهردار سبزوار ابراز اميدواري كرد: با تكيه بر همين اصل، خدمات شهرداري مورد رضايت شهروندان و در راستاي خواست و نياز آنان باشد.




shora_logo