مدیر روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: به منظور اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، از این پس، ارائه خدمات آتش نشانی، املاک و وصول مطالبات برای شهروندان و ارباب رجوع در مناطق شهرداری انجام می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان در این رابطه افزود: شهرداری سبزوار امسال با جدیت بیشتری ارتقا سطح کمی و کیفی بخش های اداری برای تکریم ارباب رجوع و تسریع در حل مشکلات مردم را در دستور کار قرار داده است.

وی همچنین به برگزاری نخستین جلسه شورای معاونین شهرداری سبزوار اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد دو نفر نماینده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مناطق از امروز ۲۷ فروردین ماه حضور و نسبت به پاسخگویی پرونده های همکف تا سه سقف پاسخگویی نمایند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات به شهروندان محترم در خصوص چهار سقف به بالا از طریق سازمان آتش نشانی پیگیری و پاسخگویی خواهد شد.

اختریان گفت: تسریع در امور درآمد و اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری در سال ۹۶ از دیگر مواردی بود که شهردار سبزوار در این جلسه بر آن تاکید کرد.