توجه جدي به تكريم و جلب رضايت ارباب رجوع در شهرداري سبزوار

۲۷ فروردین ۱۳۹۶ photo_2017-04-16_10-04-10

مدير روابط عمومي شهرداري سبزوار گفت: به منظور اجراي طرح تكريم و جلب رضايت ارباب رجوع، از اين پس، ارائه خدمات آتش نشاني، املاك و وصول مطالبات براي شهروندان و ارباب رجوع در مناطق شهرداري انجام مي گيرد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار، محمد اختريان در اين رابطه افزود: شهرداري سبزوار امسال با جديت بيشتري ارتقا سطح کمی و کیفی بخش های اداری برای تکریم ارباب رجوع و تسریع در حل مشکلات مردم را در دستور كار قرار داده است.

وي همچنين به برگزاري نخستين جلسه شوراي معاونين شهرداري سبزوار اشاره كرد و اظهار داشت: در اين جلسه مقرر شد دو نفر نماينده سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني در مناطق از امروز ۲۷ فروردين ماه حضور و نسبت به پاسخگويي پرونده هاي همكف تا سه سقف پاسخگويي نمايند.

وي ادامه داد: ارائه خدمات به شهروندان محترم در خصوص چهار سقف به بالا از طريق سازمان آتش نشاني پيگيري و پاسخگويي خواهد شد.

اختريان گفت: تسريع در امور درآمد و اتمام پروژه هاي نيمه تمام شهرداري در سال ۹۶ از ديگر مواردي بود كه شهردار سبزوار در اين جلسه بر آن تاكيد كرد.




shora_logo